Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos, Transporto statistika |

Įstatymo dėl žieminių padangų pakeitimai2017 m. birželio 1 d. Vokietijoje įsigaliojo įstatymo dėl žieminių padangų sunkiasvorėms transporto priemonėms pakeitimai.

Naujasis įstatymas numato, kad komercinės paskirties transporto priemonėse, kurių bendras svoris viršija 3,5 t, žieminės padangos žiemos sezonu turi būti sumontuotos ne tik ant varančiosios ašies ratų, kaip buvo iki šiol, bet ir priekinių varomųjų ašių ratų.

Tačiau nereikia nerimauti, nes įstatymas bus pradėtas taikyti tik nuo 2020-2021 metų žiemos sezono.

Kitas šio įstatymo pakeitimas įsigalios 2024 metais: žiemos sezonu ant varančiosios ašies ar priekinių varomųjų ašių ratų nebus leidžiama montuoti žieminių M+S tipo padangų, tačiau bus leidžiama montuoti padangas su 3PMSF simboliu (angl. „Three Peak Mountain Snowflake“ – trijų viršūnių kalnas su snaige).

Toks ilgas laikotarpis iki įstatymo įsigaliojimo skirtas tam, kad pramonės, prekybos ir transporto įmonės turėtų pakankamai laiko prisitaikyti prie pokyčių. M+S padangos gali būti naudojamos iki 2024 metų, tačiau tik tuo atveju, jei jos pagamintos iki 2017 metų pabaigos.

Svarbu pažymėti, kad 3PMSF padangos, pvz., M+S, techniškai nėra laikomos žieminėmis padangomis, nors jas ir galima naudoti visus metus. Tačiau keliaujant į Norvegiją, būtina naudoti tikrąsias žiemines padangas, kadangi jos užtikrina geresnį padangų sukibimą su sniegu ar ledu.

http://www.trucker.de/winter-spezial-was-winterreifen-wirklich-bringen-1298044.html

Kita vertus, keliaujant į šiltesnes šalis, kur temperatūra yra ne žemesnė kaip 6 laipsniai, padangos turi būti nedelsiant pakeistos. Minkštesnės „tikrosios“ žieminės padangos greičiau nusidėvi esant šiltesniam orui, o transporto priemonė netolygiai sukimba su keliu. Tuo tarpu, visų sezonų padangos sukuria mažiau riedėjimo trinties ir gali būti naudojamos ilgiau.

Dėl šio pakeitimo, susijusio su būtinu padangų naudojimu žiemos sezonu, daugelis transporto įmonių privalės montuoti šias padangas ne tik ant privalomų, bet ir priekabos ašių ratų.

 

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *