Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Volvo drivers fuel challenge„The Drivers‘ Fuel Challenge“ varžybų baigiamajame etape Lietuvos garbę gynusio Mindaugo Tumo, įspūdingas pasirodymas baigėsi. Pogrupio varžybose pasiekė geriausią degalų sąnaudų rezultatą, tokį patį dyzelino kiekį sunaudojo rusas Stanyslav Martynov, tačiau šiek tiek ilgiau užtrukęs trasoje, lietuvis liko antras.

M.Tumas į finišą atvažiavo likus 10 sekundžių iki 12 min. 30 sekundžių laiko barjero, jei į šį laiką nebūtų įsitekęs būtų diskvalifikuotas. Po varžybų jis sulaukė teisėjų liaupsių už itin tikslų maršruto planavimą. Deja, ši taktika neleido pelnyti papildomų taškų už važiavimo spartą.

„C“ pogrupyje, buvo geriausi Europos, Kinijos, Malaizijos, Čilės, Korėjos, Taivano vairuotojai. Vieni judėjo greičiau, kiti lėčiau – tai ir tapo lemiamu veiksniu sprendžiant kas keliaus į superfinalą. Dalyviai du ratus „Volvo“ gamyklos bandymų poligone apsukę griečiau nei per 12 min. 6 sekundes gauna papildomų taškų.

Ruso, varžybose sutaupiusio apie 40 sekundžių, rezultatas buvo pagerintas atimant 0,4 litro degalų. Dominik Joham iš Austrijos, lėkė tarsi dalyvautų žiedinėse lenktynėse (10:42 min.) 3,29 litro rezultatas virto 2,45 l, o čeko Tomo Horcicka (11:22 min) – 2,58 l „pakeistas“ į 2,14 l.

„Šiek tiek gaila, kad pakoreguotos taisyklės labiau akcentuoja greitį, o ne degalų sąnaudas, tačiau iš esmės Mindaugas pasirodė puikiai – jo pogrupyje keturi dalyviai tilpo į tris šimtąsias litro ir į kitą etapą nepateko tik todėl, kad visi stipriausi varžovai buvo būtent jo pogrupyje. Tačiau dėl to, ar teisingas pats racionalaus vairavimo algoritmas – abejonių nėra“, – pasirodymą „The Drivers‘ Fuel Challenge“ pasaulinių varžybų finale apibendrino „Volvo Trucks Lietuva“ vairavimo treneris Eivitas Žarys.