Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Vilkikai ir autovežiai turi vis mažiau darbo

Vilkikai ir autovežiai turi vis mažiau darbo

Pastaruoju metu Lietuvos logistikos rinkos dalyviai dalijasi ne pačiomis geriausiomis naujienomis, mat vilkikai turi vis mažiau darbo Rusijos rinkoje, be to, gabenimų įkainiai šiuo metu stipriai sumažėję.

Net ir didžiųjų logistikos bendrovių savininkai šiuo metu kalba apie tai, kad dirbama kone už savikainą, tiksliau, tik tam, kad transporto priemonės nebūtų be darbo, o darbuotojai turėtų ką veikti. Daugelis įmonių šią situaciją suskubo spręsti – iš Rusijos rinkos metėsi į Europą, tačiau ir čia didelių uždarbių kol kas nesitikima.

Situaciją dar labiau komplikuoja ir tai, kad apskritai kalbama apie įvežamų automobilių rinkos antirekordus – mat nuo šių metų liepos mėnesio iki rugsėjo buvo įvežta labai mažai nenaujų automobilių. Tai gerokai pakoregavo ir autovežių savininkų planus. Ketvirtadaliu menkesni, jei lygintume su praėjusiais metais, pervežimų skaičiai rodo, jog rinka iš tikrųjų stringa: trečiąjį šių metų ketvirtį į Lietuvą buvo atgabenta tik 30 tūkst. naudotų automobilių. Tai analitikai sieja ne tik su euro įvedimo baime, bet ir su pasikeitusia automobilių be techninės apžiūros išregistravimo tvarka.

Baiminamasi, kad po euro įvedimo naudoti automobiliai gali brangti. Vidutinės naudotų automobilių kainos pastaruoju metu buvo apie 10 tūkst. Lt. Populiariausi perkami automobilių modeliai vis dar išlieka vokiški, pagaminti prieš dešimt penkiolika metų. Šiek tiek daugiau darbo pastarąjį ketvirtį turėjo autovežiai, gabenantys naujus automobilius: jų šiemet parduota 25 proc. daugiau nei pernai.

Rekomenduojame:
IRU: Rusijos ekonomika dėl TIR apribojimų patiria žalą
Ekspertas iš Vokietijos ir vežėjai įvertino vairavimo simuliatoriaus būklę
Rusija plečia TIR sistemos apribojimų teritoriją