Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Vežėjai ieško kaltų: ko iš tiesų nepadarė jie patys?Ne paslaptis, kad daugiausia problemų ir bėdų vežėjai turi dėl savo neapdairumo pakrovimo ar iškrovimo metu. Kai krovinys sugadinamas, labai dažnai už jo gabenimą atsakingas asmuo apsiginkluoja teiginiais, tokiais kaip „aš nekaltas, kad blogai pakrovė“, „aš pats juk nekroviau“, „mano pareiga saugiai nuvežti“.

Deja, tokie teiginiai teisme neturi jokios reikšmės. Viena iš nedėkingiausių situacijų bylinėjimosi procese iškyla tada, kai sutartyse nebūna numatyta atsakomybių ir įsipareigojimų, susijusių su krovinio pakrovimu ir iškrovimu.

Teisininkai, kurių specializacija yra transporto teisė, akcentuoja, jog labai svarbu viską dokumentuoti – būtina aiškiai apsibrėžti atsakomybių už krovinį ribas, taip pat įsitikinti, kad krovinys yra tinkamai pakrautas, prieš imantis transportavimo veiksmo.

CMR konvencija nereglamentuoja ir nereguliuoja paties pakrovimo ir iškrovimo, todėl pasikliauti ja šioje srityje tikrai nevertėtų. Būtina nuolat tikrinti sąlygas dokumentuose ir aiškiai suvokti, kad esant problemoms dėl krovinio būklės, privalės už tai atsakyti ir vežėjas.

Rekomenduojame
Tiesioginiai kroviniai nuo gamintojų, MC-Bauchemie naudojasi TimoCom
Skaičiavimo subtilybės lenkiant ilgesnius transporto junginius
Su naujuoju TimoCom paslaugų tinklaraščiu naudotojai gali būti sumanesni



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *