Autorius: | Kategorija: Įdomūs straipsniai, Transporto Naujienos |

TimoCom pradeda naują straipsnių seriją „Moterys logistikoje“. TimoCom pradeda naują straipsnių seriją „Moterys logistikoje“. Mūsų tikslas – parodyti ir įvertinti jų pastangas vyrų dominuojamoje transporto pramonėje. Sukurti geresnį transporto pramonės įvaizdį. Norint to pasiekti, reikės sulaužyti senus įsitikinimus ir atrasti vietos naujoms idėjoms.

Pirmojoje serijos „Moterys logistikoje“ dalyje, TimoCom kalbasi su Cargo 2000 A/S vykdomąja direktore Vivi Aakjær Jensen.

TimoCom

Sveiki, p. Jensen. Mes jau pažįstami. Galbūt galėtumėte prisistatyti mūsų skaitytojams?

Jensen:

Su malonumu. Esu Vivi AakjærJensen. Nuo 2016 m. sausio 1 d. užimu Cargo 2000 A/S vykdomosios direktorės pareigas. Nuo tada, kai 2000 m. Michael Halgrener įkūrė šią įmonę, ji nuolat augo, o šiandien joje dirba 12 darbuotojų komanda. Pagrindinė mūsų veiklos kryptis yra sunkiasvorių krovinių transportavimas Skandinavijoje ir Vokietijoje, tačiau vykdome užsakymus ir kitose pasaulio šalyse. Stipriosios mūsų pusės yra krovinių grupavimas, dalinių ir negabaritinių krovinių gabenimas.

TimoCom

Esate viena iš nedaugelio danių moterų išradėjų ir Danijos išradėjų asociacijos įkūrėja. Kodėl pasirinkote transporto pramonę?

Jensen:

Cargo 2000 A/S įmonėje dirba didžiulę patirtį turintys kompetentingi darbuotojai, kurie puikiai išmano transporto pramonės vingrybes. Žmogaus iš išorės požiūris gali įnešti naujovių. Dėl to iš pradžių buvau įdarbinta kaip konsultantė, o vėliau tapau valdančiosios tarybos nare. Kadangi jau turėjau nemažos vadovavimo patirties įvairiose pramonės šakose, pavyzdžiui, kalybos ir amatininkystės srityse, greitai buvo nuspręsta, kad turėčiau užimti vadovės pareigas. Pagrindinė mano veikla yra susijusi su įmonės modernizavimu bei procesų optimizavimu.

TimoCom

Su kokiais iššūkiais susiduriate ir kas jums yra įdomiausia?

Jensen:

Iš pradžių didžiausias iššūkis buvo pradėti dirbti tokioje pramonės srityje, kurioje turiu nedaug patirties. Bet tuo pačiu tai labai įdomi sritis, suteikianti daugybę galimybių pritaikyti naujoves. Dirbant Cargo 2000 A/S įmonėje jau kilo daugybė idėjų, kurias įgyvendinus nemažai kas pasikeistų ir ateityje tikrai nebūtų nuobodu.

TimoCom

Su kokiu didžiausiu iššūkiu šiuo metu tenka susidurti Cargo 2000 A/S įmonėje?

Jensen:

Vienas didžiausių iššūkių tiek dabar, tiek ateityje yra konkurencingumas. Vidutinio dydžio įmonėms, tokioms kaip mes, tai ne naujiena. Kainų prasme, lyginant su didžiosiomis įmonėmis, esame antri. Dėl to vidutinio dydžio įmonėms svarbu pasiūlyti specialių paslaugų, kurias klientai vertintų.  Tik taip įmonė gali išlaikyti klientų lojalumą bei užtikrinti pelningumą.

TimoCom

Ką turite omenyje kalbėdama apie specialias paslaugas?

Jensen:

Vienas labiausiai patyrusių mūsų darbuotojų, Niels Tibergaard, šį klausimą puikiai apibendrino šiais metais mūsų tinklalapyje paskelbtame straipsnyje. Visų pirma bėgant metams puoselėjome gerus verslo santykius. Dėl to užsakymus galime vykdyti kur kas efektyviau. Tai ypač naudinga mūsų klientams. Kitas privalumas – mes samdome sunkvežimių vairuotojus iš Danijos, todėl vairuotojui ir klientui yra kur kas lengviau bendrauti. Kol kas svarbiausia mūsų teikiama paslauga yra kruopštus mūsų darbuotojų darbas su klientais. Mes ne tik apdorojame užsakymus, bet ir jais pasirūpiname. Mūsų klientai tikrai pastebi skirtumą.

TimoCom

Šiais laikais visi kalba apie skaitmeninimą. Kokia jūsų nuomonė šiuo klausimu?

Jensen:

Mes be jokios abejonės vykdome skaitmeninę pramonės plėtrą, tačiau į tokius dalykus, kurie klientams nesuteiks papildomos naudos, neapgalvotai neinvestuojame. Mes, pavyzdžiui, vis dar nenaudojame stebėjimo ir sekimo funkcijos.

Kaip jau minėjau, priežastis slypi tame, kaip tvarkome savo užsakymus. Klientas nuolat bendrauja su tuo pačiu kontaktiniu asmeniu iš mūsų įmonės. Nesvarbu, ar kreipiamasi dėl sąskaitos, teikiama pretenzija, ar norima sužinoti, kur yra krovinys, šis darbuotojas visada žino, kur yra kliento prekės ir kuris vairuotojas už jas atsakingas.

Paprašęs klientas visada gali sužinoti tikslią informaciją. Taip prasideda abipusis dialogas. Tokios artimos pagalbos nesulauksi naudodamas stebėjimo ir sekimo kodą. Trumpiau tariant, šiuo metu skaitmeninimą reikėtų atlikti dėl klientų ir jų naudai.

TimoCom

Kitas iššūkis, su kuriuos susiduria daugelis, yra globalizacijos pasekmės. Daugelio diskusijų pagrindas yra kabotažas ir darbuotojai iš užsienio. Kokia jūsų nuomonė šiuo klausimu?

Jensen:

Į globalizaciją reikia žiūrėti ne kaip į problemą, o kaip į galimybę. Mums vairuotojo tautybė visiškai nesvarbi.

Mums svarbu, kad vairuotojai turėtų patirties, kalbėtų ta kalba, kuria kalba mūsų klientai ir kad jais būtų galima pasitikėti. Juk jie yra mūsų teikiamos paslaugos dalis. Jei klientas gali laisvai bendrauti su vairuotoju, jo patirtis bendradarbiaujant su mumis yra pozityvesnė.

TimoCom

Dėkojame jums už šį pokalbį. Lauksime naujienų apie Cargo 2000 A/S ateityje.

 

 

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *