Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Sunkiųjų krovinių gabenimo Rusijoje niuansai

Sunkiųjų krovinių gabenimo Rusijoje niuansai

Pagal Pasaulio ekonomikos forume Ženevoje pristatytą tarptautinio konkurencingumo pranešimą, kuriame šalys reitinguojamos pagal įvairius parametrus, geriausios kokybės keliai yra Prancūzijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Singapūre. Rusijos Federacijos keliai, kuriais dažnai tenka riedėti Lietuvos transporto įmonių vilkikams, yra 136 vietoje. Tačiau vežėjams daugiau rūpesčių kelia ne kelių kokybė, o savita tenykštė tvarka. Norint išvengti nemalonumų, būtina pasitelkti kantrybę ir budrumą. Netikėtumai gali tykoti ten, kur jų nesitikima.

Stambiagabaričių ir sunkiasvorių krovinių vežėjams tenka susitaikyti su tuo, kad Rusijoje galioja skirtingi nei Europos Sąjungoje krovinių gabenimo normatyvai. Europoje maksimalus leistinas autotraukinio bendrasis svoris yra 40–42 tonos, tuo tarpu Rusijoje – 38 tonos. Maksimali leistina apkrova ašiai ES erdvėje yra 11,5 t, o Rusijoje – pusantros tonos mažesnė. Pažeidus šias normas laukia didelės baudos – iki 500 tūkst. rublių. Rusijos transporto įmonės, įsigijusios galingą penkių ar šešių ašių techniką, tokią tvarką keiksnoja, bet vis tiek priversti atsisakyti gabenti sunkesnius kaip 20 t krovinius.

Prireikus į Rusiją gabenti stambiagabaričius ir sunkiasvorius krovinius, būtina apsišarvuoti kantrybe. Leidimo gali tekti laukti ištisas tris savaites ir už jį pakloti apie 60 tūkst. rublių. Nauji leidimai būtini kiekvienam automobiliui ir kiekvienam maršrutui. Visa tai ganėtinai apsunkina transporto kompanijų darbą, didina pervežimų kainą.

Papildomų sunkumų gali kilti gabenant konteinerius. Pasienio punkte vairuotojas paprastai neturi sąlygų nustatyti faktinės apkrovos autotraukinio ašiai, ji paaiškėja tik atliekant svorio patikrą. Dar viena staigmena gali tapti konteinerio gabaritai. Rusijoje krovinys privalo būti ne aukštesnis nei keturių metrų. Tuo tarpu Europoje paplitę konteineriai netelpa į šios normos rėmus, yra centimetru aukštesni. Rusijos krovinių pervežimo rinkos lyderiai tikisi, kad autotransporto įmonių veiklą ribojantys normatyvai bus peržiūrėti.



Trackbacks/Pingbacks

  1.  Kijevas nebeįsileis sunkvežimių | TRANSPORTO BIRŽA
  2.  Kazachstanas įrenginėja sunkvežimių tikrinimo sistemas | TRANSPORTO BIRŽA
  3.  Didins baudas už važiavimą Maskvos aplinkkeliu | TRANSPORTO BIRŽA