Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Visi sistemos Naudotojų klausimai yra analizuojami individualiai, o tikrinimo procedūros garantuoja, kad nei vienas iš Naudotojų neturės finansinių pasekmių esant gedimui, pvz., neteisingai veikiant įrenginiui.

Visus klausimus ir skundus viaTOLL sistemos Naudotojai gali pateikti naudodamiesi šiais komunikacijos kanalais:

  • užsireistruoti internetinėje svetainėje www.viatoll.pl Naudotojo sąskaitoje ir naudoti parinktį „Informuoti apie problemą”
  • siųsti el. laišką adresu: [email protected]
  • skambinti į Klientų skambučių aptarnavimo centrą (centre informacija teikiama lenkų, anglų, vokiečių ir rusų kalbomis)
    • 800 101 101 (nemokamas numeris laidiniams telefonams Lenkijoje)
    • + 48 22 521 10 10 (mobiliems telefonams bei skambinantiesiems iš užsienio – skambučio kaina pagal operatoriaus tarifus)
  • siųsti faksą numeriu +48 22 521 10 11
  • siųsti laišką adresu: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
  • Kreiptis į Klientų aptarnavimo punktąarba Distribucijos  punktą.

Šaltinis: ViaTOLL

Panašūs straipsniai:

Ar „viaTOLL” bus priežastis dėl kurios pakils pervežimo kainos?

Dėmesio, Lenkijoje įsigaliojo „via TOLL“ kelių mokesčio sistema

 



Trackbacks/Pingbacks

  1.  Keičiasi mokėjimo už kelius tvarka Ispanijoje | TRANSPORTO BIRŽA
  2.  ViaTOLL sistema papildyta sekančiais 160 kilometrų keli | TRANSPORTO BIRŽA