Visi sistemos Naudotojų klausimai yra analizuojami individualiai, o tikrinimo procedūros garantuoja, kad nei vienas iš Naudotojų neturės finansinių pasekmių esant gedimui, pvz., neteisingai veikiant įrenginiui.
Visus klausimus ir skundus viaTOLL sistemos Naudotojai gali pateikti naudodamiesi šiais komunikacijos kanalais:
- užsireistruoti internetinėje svetainėje www.viatoll.pl Naudotojo sąskaitoje ir naudoti parinktį „Informuoti apie problemą”
- siųsti el. laišką adresu: [email protected]
- skambinti į Klientų skambučių aptarnavimo centrą (centre informacija teikiama lenkų, anglų, vokiečių ir rusų kalbomis)
- 800 101 101 (nemokamas numeris laidiniams telefonams Lenkijoje)
- + 48 22 521 10 10 (mobiliems telefonams bei skambinantiesiems iš užsienio – skambučio kaina pagal operatoriaus tarifus)
- siųsti faksą numeriu +48 22 521 10 11
- siųsti laišką adresu: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
- Kreiptis į Klientų aptarnavimo punktąarba Distribucijos punktą.
Šaltinis: ViaTOLL
Panašūs straipsniai:
Ar „viaTOLL” bus priežastis dėl kurios pakils pervežimo kainos?
Dėmesio, Lenkijoje įsigaliojo „via TOLL“ kelių mokesčio sistema