Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Rusija tampa lietuviams mažai pelninga kryptimi

Rusija tampa lietuviams mažai pelninga kryptimi

Pastaruoju metu ir verslininkai, ir bankų analitikai, ir asocijuotų struktūrų atstovai vis drąsiau kalba apie tai, kad Lietuvos vežėjai Rusijos rinkoje jaučiasi nebe tap gerai kaip anksčiau. Tokia situacija susiklostė dėl gerokai sumažėjusių krovinių gabenimo kainų iš Lietuvos į Rusiją. Vežėjai žiniasklaidoje jau kalba apie tai, kad aktyviai ieško naujų rinkų verslui. Populiariomis šalimis tampa Uzbekistanas, Kirgizija, Marokas.

Dar pernai 20 t krovinio gabenimas iš Lietuvos į Maskvą kainavo apie 2 tūkst. EUR. Šiuo metu vidutinė to paties maršruto kaina yra apie 1400 EUR. Tokie praradimai vežėjams kainuoja labai brangiai, mat jų sąnaudos nesumažėjo – išaugo draudimo, degalų kainos. Nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ vadovas Algimantas Kondrusevičius viešai išreiškia susirūpinimą tuo, kad Lietuvos vežėjai susiduria su finansiniais sunkumais. Jis akcentuoja tai, kad lietuviško kapitalo bendrovės sparčiai plečia savo veiklos tinklą Kazachstane, Kirgizijoje, Uzbekistane, kur steigia įmones ir perkelia dalį savo autoparko.

Bankų analitikai neskuba gąsdinti krize. Pasak jų, Rusijos ir Ukrainos konfliktas sukėlė lietuviams nemažai nepagrįstų baimių. Juk kol kas realaus poveikio logistikos verslui nėra pastebima.

Anaiptol netgi Tarptautinis valiutos fondas skelbia apie geras žinias – Rusijos bendrasis vidaus produktas šiais metais turėtų augti apie 0,2 proc.

Kol vežėjai strateguoja savo planus užsienio rinkose, Lietuvoje didėja konkurencija ir tarp vežėjų, gabenančių krovinius į Europos Sąjungos šalis.

Rekomenduojami straipsniai:
Latvijos vežėjai gavo 65000 dvišalių leidimų į Rusiją
TransRussia 2012 : Į Rusiją – megzti naujų ryšių, palaikyti senus
Rusija plečia TIR sistemos apribojimų teritoriją
Autorius: BukMatomas