Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Naujoji „Volvo FH“ sunkvežimių serija praplečia aukščiausios klasės sunkvežimių sampratą. Degalų taupymas, patikimumas, ergonomika, nepriekaištingas valdymas, aktyvioji ir pasyvioji sauga, laiką taupančios funkcijos. „Volvo FH“ – tai sunkvežimis, sukurtas galvojant apie vairuotoją ir stengiantis padidinti krovinių gabenimo įmonės pelningumą.

Abejonių nekelia tai, kad šiandien vienas didžiausių krovinių gabenimo įmonių prioritetų yra ekonomiškas degalų naudojimas. Todėl natūralu, kad tam buvo skiriamas didžiulis dėmesys kuriant naująją „Volvo FH“ seriją. „Euro 5″ jėgos agregatai, kurie ir iki šiol taupiai naudojo degalus, tapo dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo ir pirmieji „Volvo“ varikliai, atitinkantys griežtą „Euro 6″ emisijos standartą. Degalų sąnaudas mažina ir naujoji „I-See“ sistema – papildomai sutaupoma iki 5 proc. degalų. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque“ jėgos agregatai. Neabejojama, jog „Volvo I-Torque“ taps naujuoju technologiniu etalonu, užtikrinančiu dar mažesnes degalų sąnaudas ir daug geresnes valdomumo savybes, naudingas ir krovinių gabenimo įmonei, ir vairuotojui.

„I-See“ sumažina degalų sąnaudas važiuojant kalvotose vietovėse

„I-See“ – tai technologijos, kuri palengvina vairuotojo darbą ir taupo degalus, pavyzdys. „I-See“ yra programinė įranga, skirta „I-Shift“ pavarų dėžei. Ji saugo informaciją apie kalvas, kuriomis važiuoja sunkvežimis. Kitą kartą važiuojant tuo pačiu maršrutu, „I-See“ užtikrina važiavimo ekonomiškumą, valdydama sunkvežimio akceleratorių, pavaras ir stabdžius,“ – paaiškina „Volvo Truck Corporation“ prezidentas Claesas Nilssonas. „I-See“ sistema krovinių gabenimo įmonei leistų sutaupyti iki 5 proc. degalų vienam sunkvežimiui.“

Dar beveik 5 proc. degalų galima sutaupyti su naujuoju „Volvo Trucks“ degalų taupymo kompleksiniu pasiūlymu „Fuel Package“. „Fuel Package“ – tai mokymų ir kasmėnesinių konsultacijų „Fuel Advice“ degalų taupymo klausimais paketas. Mokymų ir konsultacijų metu vairuotojui rekomenduojama pasirinkti tinkamą vairavimo stilių ir panaudoti efektyvaus vairavimo žinias, taip sumažinant išlaidas degalams.

Nauji efektyvūs „Euro 6″ jėgos agregatai

Naujieji „Volvo Trucks“ jėgos agregatai „I-Torque Euro 6″, Europos rinkoje pasirodysiantys 2013 m. rudenį, leis sutaupyti dar daugiau. „Degalų sąnaudas „Volvo I-Torque“ sumažina iki 4 proc. Kartu su „I-See“ ir kitais patobulinimais, degalų sąnaudos sumažėtų iki 10 proc. – tai atitinka iki 4 100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui,“ – sakė C. Nilssonas.

Belaidis ryšys pailgina maksimalią sunkvežimių parengtį darbui

Sunkvežimis atneša pelno tik tada, kai jis dirba. Dabar „Volvo“ gali pasiūlyti maksimalią sunkvežimių parengtį darbui. Ši galimybė pagrįsta naująja „Volvo Trucks“ technologija, leidžiančia per atstumą stebėti dalių nusidėvėjimą ir bendrą sunkvežimio būklę.

„Naudodamasis kompiuteriu, serviso centras gali per atstumą patikrinti realų įvairių sunkvežimio dalių nusidėvėjimą. Kai priartėja tam tikros dalies eksploatavimo laiko pabaiga, serviso centras gali iš anksto susisiekti su transporto bendrove ir susitarti dėl techninės priežiūros patogiausiu metu,“ – aiškino C. Nilssonas.

Unikalus sunkvežimių valdymas

Nebūtina skaityti instrukcijos, norint suprasti, kad naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai – tai didelis žingsnis pirmyn. Tuo galima įsitikinti atsisėdus prie vairo. „Naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai siūlo neprilygstamą valdymą, labai primenantį lengvojo automobilio valdymą. Kad būtų aiškiau, galime pasakyti, kad įrengėme nepriklausomą priekinę pakabą – tai unikalus sprendimas sunkvežimių pramonėje,“ – sako Claesas Nilssonas.

Visiškai naujas sunkvežimis

Puikios valdymo savybės yra didelis privalumas, tačiau „Volvo Trucks“ naujoji „Volvo FH“ serija pasižymi ir daugeliu kitų naujų funkcijų. „Volvo FH“ serija pakeis požiūrį į sunkvežimį. Ir tai akivaizdu vien pamačius įdiegtą bevielį ryšį sunkvežimio sujungimui su serviso centru,“ – sakė C. Nilssonas.

Naujoji technologija padidina saugumą kelyje, užtikrina efektyvų ir ekonomišką jėgos agregatų panaudojimą bei prailgina sunkvežimio parengties darbui laiką. „Visos šios technologijos sukurtos tikslingai. Siekiant tinkamo novatoriškų sprendimų panaudojimo, labai svarbu, kad šiomis technologijomis besinaudojantys žinotų, kaip jos veikia ir tikrai jomis naudotųsi. Būtent todėl stengiamės kurti sunkvežimius visų pirma galvodami apie vairuotoją,“ – aiškino C. Nilssonas.

Ergonomiškas dizainas, intuityvus valdymas

Kad „Volvo“ daug dėmesio skiria vairuotojui, parodo jo darbo vieta. Dėl patobulintos vairuotojo sėdynės, didesnių langų ir naujos formos galinio vaizdo veidrodžių vairuotojas geriau matys kelią. Valdymo svirtys ir kiti valdymo prietaisai yra išdėstyti tam tikra tvarka –  svarbiausieji yra arčiausiai vairuotojo. Dėl visų šių patobulinimų vairuotojo matomumo laukas pastebimai padidėjo.

Vairuotojai galės lengviau rasti tinkamiausią poziciją prie vairo. Pavyzdžiui, vairaratį dabar galima atlenkti – ši funkcija sunkvežimių pramonėje pristatyta pirmą kartą. Be to, patogesnė vairuotojo vieta reiškia, kad vairuotojas mažiau pavargs, o būdamas budrus geriau atliks jam patikėtą darbą.

Įvairiapusis saugumas

Dėl visiškai naujos kabinos konstrukcijos naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus dar saugesni. Pirmą kartą „Volvo“ atliko tiek daug išsamių susidūrimo bandymų ir su sunkvežimiu, ir su kabina. Geresnis matomumas, kurį pagerina ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai, taip pat užtikrina didesnį darbo aplinkos saugumą.

Vertikalesni statramsčiai kabinai suteikia dar vieną kubinį metrą vidinės erdvės. Tai reiškia, kad atsirado dar 300 litrų vietos daiktams laikyti, o sunkvežimis tapo dar komfortiškesnis. „Kabina buvo optimizuota ir darbui, ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padės geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai ne taip pavargs ir bus budresni,“ – sakė C. Nilssonas.

Pritraukti geriausius vairuotojus

Geri vairuotojai, kuriems suteiktos galimybės dirbti taip efektyviai, kaip tik įmanoma, didina transporto bendrovės pelningumą, o pagal vairuotojų poreikius sukurtas sunkvežimis krovinių gabenimo įmonėms padės pritraukti pačius geriausius vairuotojus.

„Europoje jau dabar dėl gerų vairuotojų verda arši konkurencija, kuri ateityje taps tik dar nuožmesnė. Esu tikras, kad vairuotojų mėgstami sunkvežimiai paskatins juos ieškoti darbo krovinių gabenimo įmonėse, kurios eksploatuos būtent tuos sunkvežimių modelius. Todėl ateityje naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai didins krovinių gabenimo įmonių pelningumą įvairiais aspektais,“ – sakė C. Nilssonas.

Europos rinkai skirti naujieji „Volvo FH“ sunkvežimiai bus pradėti gaminti 2013 m. pavasarį.

Šaltinis: Volvo Trucks Lietuva

Panašūs straipsniai:

Pristatytas naujojo „Volvo FH“ dizainas

„Volvo Trucks“ pristato naująją FH seriją

 



Trackbacks/Pingbacks

  1.  Nauja „Volvo FH“ serija bus pristatyta tarptautinėje IAA parodoje | TRANSPORTO BIRŽA
  2.  „Volvo Trucks“ pristato įspėjimo apie susidūrimą sistemą su avarinio stabdymo funkcija | TRANSPORTO BIRŽA