Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Magistralėje Vilnius–Kaunas jau atlikta pusė numatytų darbų

Magistralėje Vilnius–Kaunas ties Grigiškėmis jau įpusėjo šiemet numatyti rekonstrukcijos darbai. Platinama ir stiprinama kelio danga Kauno–Vilniaus kryptimi, šalia magistralės tiesiamas pėsčiųjų ir dviračių takas, diegiamos eismo saugos priemonės. Darbus, kurių bendra vertė – 33,75 mln. litų, numatoma baigti šių metų lapkričio mėnesį.

Rekonstrukcija vyksta daugiau kaip 4 km ilgio magistralės ruože. Jau atlikta didžioji dalis kelio platinimo darbų, rekonstruojamas tiltas per Vokės upę.
Tarp AB „Grigiškės“ pagrindinio įvažiavimo ir vakarinės Vokės sankryžos tiesiamas daugiau kaip kilometro ilgio jungiamasis kelias. Neįvažiuojant į magistralę, šiuo keliu bus galima susisiekti tarp skirtinguose Vokės krantuose esančių miesto dalių.
Prie jungiamojo kelio, ties netoliese esančiu daugiabučiu namu, bus pastatyta 5 m aukščio 72 m ilgio triukšmą mažinanti sienutė.
Eismo saugai gerinti rekonstruojamos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, numatoma įrengti apsauginius metalinius atitvarus, kelio apšvietimą.
Nuo Vokės tilto link Didžiulio ežero baigiamas tiesti 1,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Šlaitai prie šio tako sutvirtinti specialia erdvine tinklo medžiaga, apsaugančia nuo erozijos ir palaikančia augalų šaknų tvirtinimą. Baigus šiuos darbus, šlaitai bus apželdinti.
Šiemet atliekami darbai yra antrasis magistralės ties Grigiškėmis rekonstrukcijos etapas. Pirmas etapas baigtas pernai birželio mėnesį, jo metu magistralė buvo rekonstruojama Vilniaus–Kauno kryptimi. Ateityje numatomas ir trečias rekonstrukcijos etapas.
Iki rekonstrukcijos eismo sąlygos ties Grigiškėmis buvo itin sudėtingos, nes magistralė šią seniūniją dalina į dvi dalis – pramoninę teritoriją šiaurinėje dalyje ir gyvenamąją pietinėje. Pro gyvenamuosius rajonus einanti magistralė buvo naudojama kaip reguliuojamo eismo gatvė, kurioje buvo dvi sankryžos su susikertančiais transporto srautais bei kelios apsisukimo vietos. Avarines situacijas dažnai sukeldavo pėstieji ir dviratininkai, neleistinose vietose kertantys kelią.
Magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstrukcija vykdoma pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę „Transeuropinės reikšmės automobilių kelių infrastruktūros pralaidumo didinimas, techninių parametrų gerinimas“. Įgyvendinamiems projektams suteikta Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama.

Šaltinis: LR Susiesikimo ministerija