Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Krovinių ir transporto pasiūlaDaugelį mėnesių neigiami pranešimai spaudoje apie Europos ekonomikos būklę buvo tarp dominuojančių naujienų. Sunku įsivaizduoti, kad transporto rinka gali išgyventi esant tokioms aplinkos sąlygoms. O tai yra rezultatas to, kas nutiko: trečio ketvirčio TimoCom transporto barometro rezultatai iš „Visų šalių“ į „Visas šalis“ krovinių – transporto santykis buvo tiktai ties 47:53 riba.

„Pakankamai santūri“, taip iš ekonominės pusės šią vasarą apibūdino TimoCom Vyriausiasis Atstovas Marcel Frings. TimoCom transporto barometras trečią šių metų ketvirtį, palyginus su praeitų metų duomenimis, nukrito devyniais procentais (56:44, 2011-ais), o tai siūlomų krovinių lygį nusmukdė žemiau vidurkio.

Blogos naujienos pradėjo plūsti jau Liepos mėnesį „Sunkiai besiverčiančios Europos ekonomikos poveikis buvo aiškiai pastebimas 3-iojo ketvirčio pradžioje. Krovinių – transporto santykių 45:55 , transporto barometro parodymai yra visu 15 procentų žemiau nei, kad buvo praeitais metais (60:40) ir netgi 20 procentų žemiau nei 2010″, apibendrina Frings.

Rugpjūtį krovinių pasiūlymų parodymai dar labiau nukrito, TimoCom transporto barometre matėme sekantį kroviniu ir transporto santyki – 43:57. O tai „vasaros sezone“ taip pat atsižymėjo, kaip žemiausias laiptelis, nuo kurio pasiūlymų skaičius transporto rinkoje iki ketvirčio pabaigos palaipsniui augo. Rugsėjį TimoCom transporto barometras galutinai išsilygino santykiu 53:47.

Vokietija ir vėl buvo visos Europos vedančiuoju varikliu.  Kol daugelį Europos šalių krėtė ekonominė krizė, Vokietija buvo lyg neįveikiama tvirtovė. Rugsėjo viduryje kai kuriuose valstybėse vidaus maršrutuose krovinių pasiūlymų lygis šoktelėjo iki 77 procentų. „Šiuo metu mes manome, kad 4-ame ketvirtyje Europa ir toliau bus padalinta į dvi dalis: Vokietija, kurioje transporto rinka vis dar yra gana gerame stovyje bus vienoje pusėje ir likusios Europos šalys, kurios kenčia nuo dabartinės finansinės padėties, o kitaip tariant nuo taupymo politikos, stos kitoje pusėje „, sako Frings.

Nežinia kaip pasiseks Europos transporto sektoriui išsikapstyti iš šio „vasaros sezono“. Be to, tol ko Ispanijoje bus  didžiausias pasaulyje nedarbingumo lygis ir dėl vykdomų taupymo priemonių nebus investuojama į kitas Europos valstybes, belieka maža vilties, kad 4-tame ketvirtyje TimoCom transporto barometro rodyklė staiga pasvirs krovinių pasiūlymų pagausėjimo link.

Panašūs straipsniai:

Viskas ne taip kaip norėtųsi – II ketvirčio Europos transporto rinkos ataskaita

Krovinių transporto pasiūla: Europa silpnu startu transporto rinka pradeda 2012-uosius

IV ketvirčio 2011 m. Europos krovinių ir transporto pasiūlos santykio ataskaita