Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

Europos transporto bendrovėms vis labiau trūksta vairuotojų. Štai praėjusiais metais Vokietijoje dėl šios priežasties negalėjo dirbti 20 proc. vilkikų. O Lietuvos bendrovėje „Girteka Logistics“ situacija buvo kitokia: jos vairuotojų skaičius per metus išaugo nuo 8 tūkst. iki 10 tūkst. Tad ji nusprendė patenkinti augančią pilnų krovinių (angl. FTL) paklausą ir užregistravo pirmuosius vilkikus su Vokietijos valstybiniais numeriais. „Girteka Logistics“ planai ambicingi – pasak šios bendrovės strateginės partnerystės direktoriaus Kristiano Kaas Mortenseno, iki 2021 m. jie ketina turėti 10 tūkst. vilkikų ir antra tiek vairuotojų.

„Girteka Logistics“ veiklos pradžioje Europos rinkoje galėjo konkuruoti dėl mažos paslaugų kainos, dabar ją vertina dėl profesionalumo ir augančios paslaugų apimties. Įmonei išsiveržti į pirmaujančių gretas padėjo kruopšti strategija ir automobilių parko bei paslaugų plėtra, mat Europos vežimo vilkikais sektorius yra labai susiskaldęs, daugiau kaip 80 proc. įmonių eksploatuoja iki 10-ies sunkiojo transporto priemonių ir tik 1 proc. bendrovių – per 50. Dabar „Girteka Logistics“ bendradarbiauja su pasaulyje pirmaujančiais prekių ženklais ir jų produkciją transportuoja visoje Europoje.