Autorius: | Kategorija: Transporto Naujienos |

5 faktai apie GirtekaPo to, kai TimoCom pakalbino „Girteka Logistics“ atstovus, daugiau kaip 13 000 „Facebook“ naudotojų peržiūrėjo interviu vaizdo įrašą. Komentaruose po juo taip pat buvo pateikti žmonių pamąstymai dėl mažo darbo užmokesčio rinkoje ir ilgo vairuotojų darbo laiko.

Birželio 12 d. TimoCom būstinėje vykusio renginio metu dalyvavo komunikacijos vadovas Kristian Kaas Mortensen ir darbo su klientais grupės vadovė Elena Kazinec. Jie realiu laiku atsakė į „Facebook“ bendruomenės klausimus bei komentarus. žduotis įmonei, kuri specializuojasi šaldytų produktų srityje. Tai reiškia, kad daugiau kaip 8500 sunkvežimių vairuotojų taip pat turi žinoti, kaip naudoti šaldymo įrenginius. Pradžioje daug laiko ir finansų buvo investuota į kiekvieno sunkvežimio vairuotojo mokymus naudojant el. mokymosi įrankius. Ši technologija žymiai sumažino klaidų skaičių ir paskatino „Girtekos“ rinkos augimą. Dabar šaldymo įrenginiai yra valdomi tiesiogiai įmonės biuruose. Be to, kiekvienas sunkvežimio vairuotojas turi planšetinį kompiuterį ir prieigą prie reikalingų programų.

 

1. Girteka Logistics“ rinkos dalis yra gana maža, nepaisant konsolidavimo

 

„Girteka Logistics“ dirba su svarbiais tarptautiniais klientais, kurie per metus užsako 50–100 ar net 200 milijonų eurų vertės gabenimus. Jei, pavyzdžiui, prieš keletą metų šiems klientams dirbo maždaug 100 ekspedijavimo įmonių, dabar jų skaičius sumažėjo iki 50, o po kelių metų jų liks vos 25. Tai reiškia, kad po konsolidavimo „Girteka Logistics“ užsakymų apimtis toliau didės. Kelių transporto rinka yra labai susiskaidžiusi. Dauguma mažų ir vidutinio dydžio transporto įmonių sudaro didžiąją dalį rinkos.

 

2. „Girtekoje“ dirba 8 500 vairuotojų

 

„Mes mokame savo vairuotojams ne daugiau ir ne mažiau nei kitos įmonės: jei mokėsime mažiau, prarasime vairuotojų. Jei mokėsime daugiau, tapsime mažiau konkurencingi“, – teigia „Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas Kristian Kaas Mortensen. Pasak K. Mortensen, „Girtekos“ vairuotojai turi prieigą prie naujausių technologijų ir transporto priemonių bei yra specialiai mokyti įmonės vairavimo mokykloje. Dalyvauti mokymuose privalo net ir tie, kurie turi ankstesnės vairavimo patirties, kad sužinotų apie GPS sistemas, skaitmenines vairavimo programas arba aplinką tausojančius vairavimo būdus. Mokymai skirti sumažinti šaldytų produktų pervežimo klaidų skaičių ir pagerinti paslaugų kokybę.

 

3. Transporto priemonių parką sudaro 5 000 sunkvežimių, o viskas prasidėjo vos nuo vieno naudoto MAN sunkvežimio

 

„Daugumą transporto įmonių valdo savininkas. Tačiau, jei visos įmonės veikla priklauso nuo vieno asmens, įmonė yra apribota tokio asmens laiko suvaržymu ir kompetencija“, – aiškina K. Mortensen. Todėl „Girteka Logistics“ prieš dešimt metų nusprendė sukurti daugiašalės įmonės struktūrą. Problemos sprendžiamos tiesiogiai kasdieniuose „Lean“ susitikimuose, o po to apie tai pranešama departamentams, sektoriams ir atskiroms komandoms. Vienas iš „Lean“ susitikimų temų pavyzdžių yra problemos su intermodaliniais ryšiais Prancūzijoje. „Mes negalėjome įgyvendinti intermodalinio transporto Prancūzijoje, kaip planuota, dėl streikų. Todėl turėjome pereiti prie kelių transporto. Iki 10:15 val. visa įmonė žinojo, kas vyksta ir kokių priemonių reikia imtis“, – teigia K. Mortensen. Ši organizacija sudarė galimybę „Girteka Logistics“ plėsti savo veiklą, pasitelkiant 5 000 transporto priemonių vos per keletą metų, ir toks augimas tęsiasi. O viskas prasidėjo vos nuo vieno naudoto MAN sunkvežimio.

 

4. Daugiau nei 50 proc. transporto priemonių turi po du vairuotoju

 

Pagrindinė transporto įmonės, kurios centrinis skyrius yra Vilniuje, veikla yra krovinių gabenimas tarptautiniu mastu. Kitaip tariant, tolimieji šaldytų prekių, pavyzdžiui., lašišos ar šviežių vaisių, tarkime, iš Skandinavijos į pietų Europą, pervežimai. „Mūsų transportas yra labai reiklus. Tai – skubūs pervežimai, todėl jie, žinoma, turi būti atliekami greičiau nei įprasti užsakymai. Dėl to mes samdome du vairuotojus, taip atlikdami daugiau nei 50 proc. visų užsakymų ir užtikriname, kad jie važiuotų su tais kolegomis, su kuriais jiems patinka dirbti“, – sako K. Mortensen. Dažnai du žmonės kabinoje yra tėvas su sūnumi, broliai, sutuoktiniai ar draugai.

 

5. Skaitmeniniai procesai pagerina kokybę

 

Šaldymo grandinės priežiūra yra ypač svarbi užduotis įmonei, kuri specializuojasi šaldytų produktų srityje. Tai reiškia, kad daugiau kaip 8500 sunkvežimių vairuotojų taip pat turi žinoti, kaip naudoti šaldymo įrenginius. Pradžioje daug laiko ir finansų buvo investuota į kiekvieno sunkvežimio vairuotojo mokymus naudojant el. mokymosi įrankius. Ši technologija žymiai sumažino klaidų skaičių ir paskatino „Girtekos“ rinkos augimą. Dabar šaldymo įrenginiai yra valdomi tiesiogiai įmonės biuruose. Be to, kiekvienas sunkvežimio vairuotojas turi planšetinį kompiuterį ir prieigą prie reikalingų programų.

Visą interviu galite rasti „YouTube“ kanale:

https://youtu.be/OgwHEkeovws

 

Daugiau informacijos apie TimoCom rasite apsilankę www.timocom.lt.