Author: | Category: Transporto Naujienos |

Šaltinis: DAF - spaudos tarnybaNaujieji DAF XF, XG ir XG+ Lione vykusioje “Solutrans” automobilių parodoje buvo paskelbti “Metų sunkvežimiu 2022″. Naujos kartos DAF nustato naują pramonės standartą, susijusį su efektyvumu, saugumu ir vairuotojo komfortu”, – teigė žiuri, atlikusi daugybę išsamių bandymų. Vandeniliu varoma naujojo DAF versija pelnė apdovanojimą “Inovatyvaus 2022 metų sunkvežimio” kategorijoje.

Pagal tarptautinio konkurso “Metų sunkvežimis” (angl. Truck of the Year (IToY)) taisykles šis kasmetinis apdovanojimas skiriamas už praėjusiais metais pristatytą sunkvežimį, kuris labiausiai prisidėjo prie kelių transporto efektyvumo didinimo. Vertinant atsižvelgiama į daugybę kriterijų, įskaitant technologines naujoves, komfortą, saugumą, vairavimo malonumą, degalų ekonomiją, poveikį aplinkai ir bendrą nuosavybės kainą (TCO).

Pirmieji pramonėje

“DAF yra pirmasis sunkvežimių gamintojas, pristatęs visiškai naujos kartos sunkvežimius, sukurtus taip, kad atitiktų naujas Europos taisykles dėl sunkvežimių svorio ir matmenų, – sakė Tarptautinio metų sunkvežimio žiuri pirmininkas Gianenrico Griffini. “Rezultatas – labai patrauklūs ir aerodinamiški sunkvežimiai, pasižymintys geriausiu efektyvumu, saugumu ir vairuotojo komfortu savo klasėje.” Naujieji XF, XG ir XG⁺ pasižymi puikiu matomumu į priekį dėl didelio lenkto priekinio stiklo, žemai ties diržu esančių šoninių langų ir bordiūro matomumo lango. Šios funkcijos – kartu su skaitmenine vaizdo sistema, pakeičiančia tradicinius šoninius veidrodėlius, ir nauja posūkių kamera – užtikrina matomumą visomis kryptimis ir apsaugo pažeidžiamus eismo dalyvius.”

Tikras komandinis darbas

Prestižinis “International Truck of the Year 2022” apdovanojimas buvo įteiktas “DAF Trucks” prezidentui Harry Woltersui, kuris šį pripažinimą skyrė visiems daugiau nei 12 000 DAF darbuotojų visame pasaulyje. “Tai unikalus pasiekimas – tikros komandinės pastangos! Naujos kartos XF, XG ir XG⁺ – tai didžiausias inovacijų projektas per visą mūsų daugiau nei 90 metų istoriją. Tai rezultatas to, kad atidžiai klausomės savo klientų ir jų vairuotojų, turime aiškią tvarių ir perspektyvių transporto sprendimų ateities viziją ir visada stengiamės teikti geriausius transporto sprendimus. Esame pirmieji sunkvežimių gamintojai, visapusiškai pasinaudoję naujomis Europos taisyklėmis dėl sunkvežimių svorio ir matmenų, kad galėtume pasiūlyti unikalių privalumų savo klientams.

“IToY” žiuri pirmininkas Gianenrico Griffini apibendrino žiuri balsavimą: “Pristatydama naujos kartos sunkvežimius, DAF pristatė daugybę aukštųjų technologijų sunkiasvorių transporto priemonių, kurios nustato naujus pramonės standartus. Be to, jis yra orientuotas į ateitį, nes yra išsami ir labai efektyviai energiją vartojanti platforma naujos kartos alternatyviosios energijos ir jėgos agregatams.”.

Sunkvežimių inovacijų apdovanojimas 2022 m.

Šaltinis: DAF - spaudos tarnybaPuikus pavyzdys – DAF kuriamas naujasis XF su vandenilio vidaus degimo varikliu, kuris spalio mėn. demonstracijos metu sužavėjo konkurso “Tarptautinis metų sunkvežimis” teisėjus. Dėl to novatoriškam sunkvežimiui DAF XF H₂ buvo suteiktas 2022 m. sunkvežimių inovacijų apdovanojimas.

“Šis specialus apdovanojimas pabrėžia mūsų filosofiją, kad per ateinantį dešimtmetį turime ištirti visą technologijų spektrą, nes judame link transporto ir mobilumo dekarbonizavimo”, – komentavo DAF produktų plėtros vykdomasis direktorius Ronas Borsboomas. “Vandenilio technologija ateityje gali būti labai įdomi galimybė, greta jau šiandien siūlomų akumuliatorinių elektrinių sprendimų ir kuriamų hibridinių sunkvežimių.” 2022 m. sunkvežimių inovacijų apdovanojimo laimėjimas taip pat rodo, kad vidaus degimo variklio (VDV) ateitis vis dar yra perspektyvi, o naujos kartos anglies dvideginio neišskiriantys degalai jau yra horizonte. Svarbu suprasti, kad iškastinio kuro naudojimo nutraukimas neturėtų automatiškai reikšti vidaus degimo variklių draudimo, ypač sunkiojo transporto segmente.”
Ronas Borsboomas pridūrė: “H2-ICE reiškia, kad esamą degalinių tinklą galima naudoti daugelyje regionų. Ir suteikime daugiau reikšmės tam, kad Europoje turime daug žinių ir gamybinių pajėgumų šios technologijos srityje.”
Konkurso “Tarptautinis metų sunkvežimis” žiuri sudaro 24 patyrę redaktoriai ir žurnalistai iš svarbiausių tarptautinių sunkvežimių ir transporto leidinių.

Šaltinis: DAF – daftrucks